همه قیمت ها همیشه بروز هستند ، با خیال راحت خرید کنید

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

بررسی گوشی شیائومی می ۱۱ پرو

بررسی گوشی شیائومی می ۱۱ پرو

مشخصات گوشی می ۱۱ پرو شیائومی

گوشی mi 11 pro xiaomi به عنوان یکی از بهترین محصولات موجود در بازار شناخته می‌شود. از مهم‌ترین ویژگی‌های آن می‌توان به نمایشگر ۱۲۰ هرتزی، تراشه قدرتمند و شارژر بی سیم ۶۷ واتی اشاره کرد.

بررسی گوشی شیائومی می ۱۱ پرو

مشخصات نرم‌افزاری و سخت‌افزاری گوشی می ۱۱ پرو شیائومی

رابط کاربری و سیستم عامل Mi 11 Pro شیائومی به ترتیب MIUI 12.5 و اندروید ۱۱ است. این دستگاه از چیپست اسنپدراگون ۸۸۸ ۵G بهره می‌برد.

روی تراشه قدرتمند این محصول پردازنده مرکزی ۸ هسته‌ای قرار دارد که تمام هسته‌ها از نوع کریو ۶۸۰ هستند و سرعت کلاک متفاوتی دارند. پردازنده گرافیکی آدرنو ۶۶۰ وظیفه تجزیه ‌و تحلیل‌های گرافیکی را به عهده دارد.

طبق ادعای شرکت شیائومی گوشی می ۱۱ پرو از سیستم مدیریت دما استفاده می‌کند که وظیفه پراکنده‌سازی گرما را در دستگاه به عهده دارد. اجزای سخت‌افزاری پیشرفته و نرم‌افزار روان این گوشی کمک می‌کنند تا حتی برنامه‌های سنگین بدون هیچ مشکلی اجرا شوند.

دوام باتری گوشی می ۱۱ پرو

این گوشی مجهز به باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپری است. با توجه به اندازه بزرگ نمایشگر و اجزای سخت‌افزاری قدرتمند دستگاه به نظر می‌رسد باتری دوام خوبی داشته باشد.

بررسی گوشی شیائومی می ۱۱ پرو

این دستگاه از فناوری‌های شارژ سریع، بی‌سیم و معکوس پشتیبانی می‌کند. همراه این گوشی یک شارژر ۶۷ واتی وجود دارد که با استفاده از آن  ظرفیت باتری در مدت ۳۶ دقیقه از ۰ به ۱۰۰ درصد می‌رسد. سرعت شارژ بی‌سیم ۶۷ واتی نیز تفاوت چندانی ندارد و زمان کامل شدن شارژ باتری با آن برابر با ۳۹ دقیقه است.

دوربین گوشی Mi 11 Pro

در پشت دستگاه سه دوربین عریض، فوق‌عریض و تله فوتو به چشم می‌خورد که به ترتیب ۵۰، ۱۳ و ۸ مگاپیکسلی هستند. دوربین اصلی دستگاه مجهز به حسگر رده بالای ایزوسل GN2 سامسونگ است. این حسگر ابعاد ۱/۱٫۲ اینچی دارد.

دوربین اصلی از سیستم فوکوس خودکار پیکسل دوتایی پرو، استاندارد HDR، ایزوی فیوژن و ضبط فیلم با دقت ۸K پشتیبانی می‌کند. با وجود لرزشگیر اپتیکال در حسگر اصلی، می‌توانید فیلم‌های بسیار با کیفیتی بگیرید. دوربین تله‌فوتو نیز می‌تواند تا ۵ برابر زوم کند.

نمایشگر گوشی شیائومی Mi 11 Pro

نمایشگر اولد ۶٫۸۱ اینچی دستگاه حدود ۹۱٫۴ درصد از پنل جلو را به خود اختصاص می‌دهد. این صفحه نمایش ویژگی‌های بسیار فوق‌العاده‌ای دارد. دقت این نمایشگر برابر ۱۴۴۰ در ۳۲۰۰ پیکسل است و تراکم پیکسلی آن به ۵۱۵ پیکسل در هر اینچ می‌رسد.

برای محافظت از این نمایشگر از گوریلا گلس ویکتوس استفاده شده است. این گلس در سال قبل به عنوان محکم‌ترین محافظ شناخته شد. این گوشی از نمایش محتوای با استاندارد HDR10+ و دالبی ویژن پشتیبانی می‌کند و نرخ تازه‌سازی تصویر در آن ۱۲۰ هرتزی است.

در این گوشی محتوا با رنگ‌های بسیار زیبا و عمیقی نمایش داده می‌شود. بدون شک از اجرای بازی‌ها و پخش ویدئو در این محصول لذت خواهید برد.

عسل امیدوار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *