همه قیمت ها همیشه بروز هستند ، با خیال راحت خرید کنید

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

معرفی چند مدل از بهترین گوشی‌‌ های میان ‌رده برای بازی 2021

بهترین گوشی برای بازی چه خصوصیاتی باید داشته باشد؟

شما می‌دانید که همه گوشی‌های پرچمدار به خوبی از پس گیم‌های سنگین بر می‌آیند و حرفی در آن نیست؛ اما خب این گوشی‌ها همیشه هم گزینه مورد نظر اکثر کاربران نیستند به این دلیل که خیلی از آنها نمی‌خواهند هزینه زیادی را برای خرید گوشی بپردازند؛

این جاست که اگر گیمر باشید و می‌خواهید بهترین عملکرد را در قبال بهترین قیمت نصیب شما شود باید در مورد بهترین گوشی گیمینگ میان‌ رده تحقیق کنید. در ادامه به چند مدل از بهترین گوشی‌‌ های میان‌ رده برای بازی اشاره خواهیم کرد.

معرفی چند مدل از بهترین گوشی‌‌ های میان ‌رده برای بازی 2021

1) بهترین انتخاب مقرون به صرفهٔ گوشی‌های گیمینگ: Xiaomi Black Shark 3

شیائومی با طراحی و تولید این گوشی هوشمند، نه تنها بیش از دو مدل قبلی نشان داده که چقدر به خواسته‌های گیمیرها توجه دارد، بلکه با اجتماع قدرت بی‌نظیر و طراحی کاربردی که نیازهای گیمرها را هدف داشته است توانسته تجربهٔ‌ بی‌نظیری از یک کنسول قابل حمل را به ارمغان بیاورد.

معرفی چند مدل از بهترین گوشی‌‌ های میان ‌رده برای بازی 2021

وقتی رکورددار رکورد خودش را می‌زند!

باید گفت با پردازنده Snapdragon 865 و سیستم خنک‌کنندهٔ پیشرفته، باتری ۴۷۲۰ میلی‌آمپری، نمایشگری به وسعت ۶.۶۷ اینچ (۷.۱ اینچ در نسخهٔ‌ Black Shark 3 Pro) و رم فراوان و همچنین برخی از ویژگی‌های کاربردی که در طراحی این محصول می‌باشد‌، بدون شک Black Shark 3 از بهترین گوشی‌های هوشمند گیمینگ در حال حاضر است.

این محصول، همچنین، با لوازم جانبی بسیار کاربردی‌ای همراه است که از جملهٔ آن‌ها می‌توان به شارژرکلیپ و گیم‌پد جداگانه اشاره کرد که به شما این امکان را می‌دهند که حتی بدون لمس صفحهٔ نمایشگر به انجام بازی بپردازید.

دلایل خرید

  • طراحی مستحکم و دل‌ربا
  • نمایشگر عریض و زنده
  • همراه داشتن لوازم جانبی کارا

2) مرغوب‌ترین گوشی هوشمند گیمینگ: Asus ROG Phone II

باید بگویم شکی نیست که لپ‌تاپ‌های سری گیمینگ ایسوس، که با برند ROG عرضه شده‌اند، از بهترین‌های بازار هستند. حال پرسش اینجاست که دربارهٔ گوشی‌های گیمینگ این شرکت که با همین برند تولید شده‌اند چه می توان گفت؟

حقیقت این است که

در حوزهٔ گوشی‌های هوشمند نیز باید ایسوس را تحسین کرد، چرا که توانسته مشخصات فنی چشمگیری را در کنار طراحی‌ای کاربردی مخصوص گیمرها در این محصول عرضه کند.

به عنوان مثال سیستم سرمایشی داخلی موجب شده تا پردازندهٔ این گوشی، Snapdragon 855 Plus، و حافظهٔ داخلی ۱۲ گیگابایتی آن (به همراه نرم‌افزار بومی خود که X Mode نام دارد) بالاترین بازده را داشته باشند. یا نحوهٔ طراحی خروجی صدا و ورودی منبع تغذیه که به شکلی قرار گرفته شده‌اند تا به راحت‌ترین شکل ممکن بتوانید گوشی را در حالت افقی به دست بگیرید.

معرفی چند مدل از بهترین گوشی‌‌ های میان ‌رده برای بازی 2021

در ادامه، ایسوس سنسورهای پیشرفته و فوق‌العاده حساس AirTrigger را در انتهای گوشی تعبیه کرده تا بازی کردن با آن راحت‌تر و، در عین حال، کاراتر صورت گیرد.

رام‌کننده‌ترین شلاق برای سرکش‌ترین بازی‌ها

قدرت بالای این محصول بسیار زیبا را وقتی در کنار صفحهٔ نمایشگر ۶.۵۹ اینچی آن، با نرخ نوسازی تصویر ۱۲۰ هرتز، می‌گذاریم می‌دانیم که حتی سنگین‌ترین بازی‌ها نیز بدون لحظه‌ای درنگ و کندی بر روی آن اجرا می‌شوند.

البته که هم‌نشینی این توان بالا و باتری تنومند ۶۰۰۰ میلی‌آمپری خود یک گوشی باریک و سبک را در دست شما قرار نمی‌دهد، اما اگر قصد سلطه بر دنیای بازی‌ها را در سر دارید، این گوشی اسب بالدار شماست.

دلایل خرید

  • دکمه‌های مخصوص بازی
  • خنک‌کنندهٔ مخصوص بدنهٔ گوشی

3) بهترین برای همه: Razer Phone 2

وقتی قدم به حوزهٔ بازی‌های ویدئویی گذاشته می‌شود، Razer دقیقاً می‌داند باید چه کار کند! و برای تصدیق این حرف به بررسی Razer Phone 2، که برای ادامه راه Razer Phone معرفی شد، می‌پردازیم.

صفحهٔ نمایشی روشن‌تر، بلندگوهای رساتر و توان پردازشی بیش‌تر از مدل بیش از خودش تنها قسمتی از نیرنگ‌های این مار سبز خوش‌خط‌و‌خال است که می‌تواند تمامی بازی‌هایی که بر روی سیستم‌عامل اندروید ارائه شده‌اند را با بالاترین نرخ نوسازی تصویر به اجرا درآورد.

معرفی چند مدل از بهترین گوشی‌‌ های میان ‌رده برای بازی 2021

خدای جنگ!

با داشتن صفحهٔ‌ نمایشی به وضوح ۲۵۶۰*۱۴۴۰ پیکسل و وسعت ۵.۷ اینچی با که تراکم خیره‌کنندهٔ‌ ۵۱۳ پیکسل در هر اینچ به همراه نرخ نوسازی تصویر ۱۲۰ هرتز را ارائه می‌دهد، دیگر حتی لحظه‌ای از بازی‌های‌تان را از دست نخواهید داد. بعلاوه، سیستم خنک‌کنندهٔ بهبود‌یافتهٔ این گوشی موجب شده است که پردازندهٔ Snapdragon 845 و ۸ گیگابایت حافظهٔ رم آن بدون گرم‌شدن بیش از حد با بیش‌ترین توان کار کنند.

از دید یک گیمر شاید سیستم ضدآب بهبود یافتهٔ IP67 و لنز دوگانه (۱۲مگاپیکسل + ۱۲مگاپیکسل) در پشت گوشی خیلی مورد توجه نباشد، اما این خود نشان‌دهندهٔ کارایی بسیار خوب Razor Phone 2 در رفع نیازهای روزمره است. این گوشی هوشمند که از سوی متخصصان دنیای گیمینگ برای گیمرها طراحی شده به معنای واقعی بهترین انتخاب برای شما گیمرهاست.

دلایل خرید

صفحه نمایش واضح و روشن
سیستم سرمایشی بهبود یافته

4) گوشی گیمینگ Samsung Galaxy S20 Plus

سامسونگ سه مدل برای S20 به بازار عرضه داشته است: نسخهٔ استاندارد Galaxy S20 با صفحهٔ نمایشگر ۶.۲ اینچی، نسخهٔ Galaxy S20 Plus با صفحهٔ نمایشگر ۶.۷ اینچی و نسخهٔ Galaxy S20 Ultra با صفحهٔ نمایشگر ۶.۹ اینچی.

دلیل انتخاب نسخهٔ Plus این بود که نمایشگر بزرگ‌تری نسبت به نسخهٔ استاندارد دارد و در عین حال، نسبت به نسخهٔ Ultra خوش‌دست‌تر و سبک‌تر است و، البته، ارزان‌تر است.

معرفی چند مدل از بهترین گوشی‌‌ های میان ‌رده برای بازی 2021

هرکول افسانه‌ای!

پردازندهٔ Snapdragon 865 در حال حاضر جزو سریع‌ترین پردازنده‌های کمپانی کوآلکام به حساب می‌آید (البته بعد از مدل پلاس خودش) و این قدرت در پردازش در کنار ۸ گیگابایت رم و ۴۵۰۰ میلی‌آمپر باتری بسیار بیش از نیاز ما برای ورود به حوزهٔ‌ گیمینگ است.

حافظهٔ داخلی این مدل ۱۲۸ گیگابایت است که می‌توانید با کارت حافظه آن را افزایش دهید. صفحهٔ نمایش S20 Plus از جنس AMOLED می‌باشد که، مانند Note 10 Plus، کیفیت رنگ بی‌نظیری را به شما ارائه می‌دهد.

دلایل خرید

  • توان پردازشی بی‌نظیر
  • طراحی زیبنده به همراه نمایشگری پویا و زنده

5) گوشی گیمینگ Sony Xperia 1

شاید در بررسی دربارهٔ گوشی Samsung Note 10 Plus متوجه شده باشید که صفحهٔ‌ نمایشگر از اهمیت خاصی برخوردار است. و به همین دلیل هم Sony Xperia 1 نیز موردتوجه قرار میگیرد. نسبت تصویر ۲۱:۹ یک نسبت تصویر فوق عریض و سینمایی‌ست.

سینماگران از این نسبت برای پخش فیلم‌ها استفاده می‌کنند تا آن نوار سیاه در بالا و پایین صفحه حذف شود. وقتی صفحهٔ نمایشی ۶.۵ اینچی با وضوحی 4K در این نسبت تصویر ارائه می‌شود یعنی شما یک سینمای خانگی را در کف دست‌هایتان نگه داشتید.

حال به این ترکیب تکنولوژی HDR برای پردازش تصویر و Dolby Atmos برای پردازش و پخش صدا را نیز اضافه کنید تا متوجه شوید Sony با مدل Xperia 1 هنوز هم به سنت‌های خود پایبند است.

معرفی چند مدل از بهترین گوشی‌‌ های میان ‌رده برای بازی 2021

ترکیب کنسول بازی موبایل و سینمای خانگی!

پردازندهٔ‌ Snapdragon 855 انتخاب بسیار مطمئنی است. توان پردازشی آن اگر بیشتر از پردازنده‌های دیگر رقبا نباشد کمتر از آن‌ها هم نیست. و با ۶ گیگابایت رم و ۳۳۰۰ میلی‌آمپر باتری Xperia 1 با اقتدار به جمع رقبا قدم می‌گذارد. البته حافظهٔ ۱۲۸ گیگابایتی حجم کمی نیست، ولی می‌توانید با کارت حافظه این عدد را نیز ارتقا داده. اما مسئله آنجاست که انتقال فایل‌های بازی بر روی سیم‌کارت ممکن است مشکل ساز شود.

دلایل خرید

  • نمایشگر با نسبت تصویر ۲۱:۹ و وضوح 4K
  • سبک و با کیفیت

6) گوشی گیمینگ OnePlus 7 Pro

این برند بزرگ از شرکتی بسیار کوچک، به دنیا نشان داد که نام‌هایی مثل Apple و Samsung در واقع تنها یک اسم هستند؛ این خود گوشی است که ارزش واقعی خودش را تعیین می‌کند. شعار این شرکت «قاتل پرچمدار» است و باید گفت الحق که به حرف‌شان جامهٔ عمل پوشانده‌اند.

OnePlus گوشی‌هایش را با تمام مشخصات گوشی‌های به روز، یا به اصطلاح پرچمدار، اما با قیمت ارزان‌تری به بازار عرضه می‌کند؛ و این در حالی‌ست که گوشی‌های OnePlus گاهاً در بعضی از جنبه‌ها حتی عملکرد بهتری نیز نسبت به دیگر پرچمداران دارند.

این مدل همیشه از نسخه‌ای ساده اما سریع اندروید، به نام OxygenOS، بهره برده و جالب است بدانید که OnePlus با سرعتی بسیار بیشتر از رقیبان خود سیستم‌عامل خود را بروز می‌کند و این بروز‌رسانی‌ها را حتی برای مدل‌های قدیمی خود هم ارائه می‌دهد، کاری که شرکت‌های دیگر از انجام آن سر باز می‌زنند.

معرفی چند مدل از بهترین گوشی‌‌ های میان ‌رده برای بازی 2021

گوشی هوشمند OnePlus 7 Pro با عنوان یک گوشی هوشمند گیمینگ به بازار عرضه نشد، اما با نگاه کردن به ویژگی‌های این گوشی به راحتی می‌توان دید که چه سلاح خوبی برای گیمرها خواهد بود.

چکش ثور!

غرش موتور پردازشی این گوشی به همراه نمایشگر غول‌پیکر ۶.۶۷ اینچی با لبه‌های خمیده، بدون ناتچ و تقریباً بدون هیچ حاشیه‌ای تنها بدین معنی‌ست که کافی است گوشی را در حالت افقی نگه داشته و ببینید چه هیولای درنده‌ای در دستان‌تان جان می‌گیرد که آماده برای تاخت در دنیای هر بازی‌ای می‌باشد.

پردازندهٔ‌ Snapdragon 855، رم ۱۲ گیگابایتی (این عدد متغیر است)، بلندگوها و سیستم صوتی Dolby Atmos و نرخ نوسازی تصویر ۹۰ هرتزی به همراه باتری حجیم ۴۰۰۰ میلی‌آمپری دقیقاً‌ همان چیزی است که یک گیمیر می‌خواهد.

جالب است بدانید

که شارژهای OnePlus مخصوص گوشی‌های خودش ساخته می‌شود. در مدل‌های دیگر، هنگامی که هم‌زمان وقتی گوشی در شارژ است از آن استفاده می‌کنید، سیستم تغذیه، بخاطر جلوگیری از داغ شدن، سرعت شارژ را کاهش می‌دهد. شارژهای OnePlus به شکلی طراحی شدند که از این داغ شدن جلوگیری کرده و از این رو سرعت شارژ را کاهش نمی‌دهند

دلایل خرید

  • قدرت پردازشی بالا
  • صفحه نمایش بدون ناتچ
  • سیستم عامل OxygenOS
عسل امیدوار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *