همه قیمت ها همیشه بروز هستند ، با خیال راحت خرید کنید

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

صفحه‌‌ نمایش ثانویه‌ی شیائومی می ۱۱ اولترا

صفحه‌‌ نمایش ثانویه‌ی شیائومی می ۱۱ اولترا

صفحه‌نمایش دوم می 11 اولترا شیائومی، همان نمایشگر می بند 5 است

نمایشگر ثانویه این مدل که از نوع امولد است و اندازه‌ای یک اینچی دارد شاید در نگاه اول کمی موردی بیهوده به نظر برسد که تنها باعث شده این گوشی قیمت بیشتری داشته باشد اما شرکت شیائومی در صفحه نمایش دوم این گوشی، از نمایشگر دستبند هوشمند سلامتی می بند 5 استفاده کرده تا بتواند در هزینه‌ها صرفه‌جویی کند.

صفحه‌‌ نمایش ثانویه‌ی شیائومی می ۱۱ اولترا

صفحه‌‌ نمایش ثانویه‌ی شیائومی می ۱۱ اولترا به قابلیت‌های بیشتری مجهز می‌شود

 

شیائومی در نظر دارد علاوه بر امکاناتی فعلی نمایش ( زمان ، آب و هوا ، اعلان ها ، یادآوری های سلامتی ، کنترل موسیقی ) صفحه‌نمایش ثانویه‌ی شیائومی می 11 اولترا، ویژگی‌های بیشتری از جمله قابلیت‌های مرتبط با فیلم‌برداری به آن اضافه کند.صفحه‌‌ نمایش ثانویه‌ی شیائومی می ۱۱ اولترا

چندی پیش شیائومی مدل‌های مختلفی از سری می ۱۱ را به علاقه‌مندان معرفی کرد که شامل می ۱۱ لایت، می ۱۱ پرو و می ۱۱ اولترا می‌شود.

مهم‌ترین و توانمندترین مدل این سری می ۱۱ اولترا است که مشخصات سخت‌افزاری از جمله تراشه‌ی اسنپدراگون ۸۸۸ را به همراه ویژگی‌های مختلف به کاربران ارائه می‌کند.

صفحه‌‌ نمایش ثانویه‌ی شیائومی می ۱۱ اولترا

ultra

 

صفحه‌‌ نمایش ثانویه‌ی شیائومی می ۱۱ اولترا

mi 11 pro

 

صفحه‌‌ نمایش ثانویه‌ی شیائومی می ۱۱ اولترا

mi 11 lite

ماژول دوربین اصلی

یکی از این ویژگی‌ها ماژول دوربین اصلی است که علاوه بر حسگرهای توانمند، صفحه‌نمایش ثانویه‌ای با ابعاد ۱/۱ اینچ روی آن قرار دارد.

صفحه‌نمایش ثانویه برای مصارف مختلف در نظر گرفته شده است برای مثال می‌توان به حالت پیش‌نمایش در زمانی اشاره کرد که کاربر با دوربین اصلی بخواهد تصویر سلفی بگیرد یا ویدئو ضبط کند.

صفحه‌‌ نمایش ثانویه‌ی شیائومی می ۱۱ اولترا

GizChina

به گزارش GizChina، شیائومی با انتشار پستی در حساب ویبوی رسمی این شرکت گفته است ویژگی‌های بیشتری به‌خصوص در زمینه‌ی عکاسی و فیلم‌برداری به صفحه‌نمایش ثانویه اضافه می‌شود.

به نظر می‌رسد شیائومی نسخه‌ی آزمایشی را در اختیار تعداد معدودی از داوطلبان قرار داده باشد و پس از اینکه باگ‌های احتمالی یافته و برطرف شوند، طی هفته‌های آینده، قابلیت‌های جدید صفحه‌نمایش ثانویه همراه‌با آپدیتی به سری شیائومی می ۱۱ اولترا اضافه شود.

 

در حال حاضر کاربران از صفحه‌نمایش ثانویه برای دریافت اعلان، تماس‌های ورودی و مقدار شارژ باتری استفاده کنند.

امکان استفاده از صفحه‌نمایش ثانویه برای ثبت تصاویر سلفی با دوربین اصلی نیز وجود دارد. با درنظرگرفتن اطلاعات موجود در پست ویبوی شیائومی، صفحه‌نمایش ثانویه برای فیلم‌برداری نیز به کار گرفته خواهد شد.

صفحه‌‌ نمایش ثانویه‌ی شیائومی می ۱۱ اولترا

کاربران از دوربین اصلی گوشی‌های هوشمند برای ضبط ویدئوها استفاده می‌کنند و صفحه‌نمایش ثانویه نیز می‌تواند پیش‌نمایشی برای ویدئوی در حال ضبط باشد تا کاربر از نبود هرگونه مشکلی در هنگام ضبط ویدئو مطلع شود و بتواند محتوای در حال ضبط را چک کند.

ویدئوهای تایم‌لپس، صحنه آهسته، پرتره

شیائومی در نظر دارد حالت‌های مختلف ضبط ویدئو نیز با صفحه‌نمایش ثانویه قابل مشاهده باشد؛ حالاتی که شامل ویدئوهای تایم‌لپس، صحنه آهسته، پرتره و موارد دیگر می‌شوند. بسیار جالب است که شیائومی حتی پس از عرضه به بهبود عملکرد محصولات و افزوده شدن ویژگی‌های جدید به آن‌ها اهمیت می‌‌دهد.

ویژگی‌های مختلف شیائومی می ۱۱ اولترا سبب خواهد شد کار برای کسانی که در زمینه‌ی تهیه‌ی محتوای ویدئویی مانند ویدئو بلاگ فعالیت دارند، آسان‌تر شود و نیازمند به تجهیزات گران‌قیمت نباشند.

ویژگی‌های سخت‌افزاری می ۱۱ اولترا

صفحه‌نمایشی ۶/۸۱ اینچی با پنل AMOLED و رزولوشن +QHD و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی می‌شود. پرچم‌دار شیائومی باتری ۵۰۰۰ میلی‌مترآمپر ساعتی و تراشه‌ی توانمند اسنپدراگون ۸۸۸ ساخت کوالکام را نیز به همراه دارد تا ویژگی‌های گوشی هوشمندی تمام‌عیار را داشته باشد.

عسل امیدوار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *