همه قیمت ها همیشه بروز هستند ، با خیال راحت خرید کنید

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

راه برو برق تولید کن

راه برو برق تولید کن

راه برو برق تولید کن

کف‌پوشهایی که با راه رفتن برق تولیدمی کنند.این کفپوش‌های الکتریکی، نوعی مولد انرژی الکتریسته هستند که می‌توانند انرژی جنبشی را مهار کرده و آن را به انرژی الکتریکی تبدیل کنند بنابراین با اعمال کوچکترین فشار بر روی این کفپوش‌ها،‌ الکتریسته رایگان تولید می‌شود!

این کف‌پوش، با یک لایه رویی سرامیک و یک صفحه دوار که زیر این کف‌پوش قرار دارد، با وارد کردن نیرو، مکانیزمی مانند یک ساعت عقربه‌ای را به وجود می‌آورد.

راه برو برق تولید کن

سیستم Pavegen‌ یک ایده ساده برای تولید انرژی پاک محسوب می‌شود که از گام‌های عابران پیاده برای تولید برق استفاده می‌کند.

راه برو برق تولید کن

 

به واسطه تسمه و پولی، این کف‌پوش را به ژنراتور وصل می‌کنیم که در نتیجه آن یک جریان برق مستقیم ایجاد می‌شود، با توجه به ظرفیت موجود، زمانی که به آن نیرو وارد می‌کنیم 9 ولت برق تولید می‌شود و 9 ولت برق نیز در مسیر برگشت عقربه به وجود می‌آید که در واقع با هر قدم 18 ولت برق تولید می‌شود.

راه برو برق تولید کن

این محصول در هر جایی که تحرک وجود داشته باشد، قابل استفاده است که از جمله کاربردهای آن در فروشگاه‌ها، عابرپیاده، ورزشگاه‌ها، پیست‌های دوچرخه‌سواری یا حتی در پله‌ها است.

با این روش می‌توان به صورت ارزان و با استفاده از فعالیت‌های روزانه انسان، برق رایگان تولید کرد همچنین امکان نصب این کفپوش‌های الکتریکی در محل‌های پرتردد نیز وجود دارد که از این طریق می‌توان برق لازم برای روشنایی مسیرها را فراهم کرد.

راه برو برق تولید کن

کف پوش‌های این سیستم در بین آسفالت خیابان تعبیه شده و انرژی جنبشی راه رفتن، دویدن یا پریدن عابران پیاده را به انرژی الکتریسیته تبدیل می‌کند؛ برق تولید شده نیز برای روشنایی لامپ‌های خیابان و تابلوهای تبلیغاتی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

عسل امیدوار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *