همه قیمت ها همیشه بروز هستند ، با خیال راحت خرید کنید

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

خبر خوب شیائومی برای گیمینگ ها !

خبر خوب شیائومی برای گیمینگ ها !

تبلت های گیمینگ

اپل و سامسونگ در بازار جهانی تبلت حرف اول را می‌زنند، اما ظاهرا شیائومی نیز می‌خواهد با معرفی سه تبلت قدرتمند و بالارده جدید در این بازار جایگاهی برای خودش دست و پا کند.

بررسی کدهای مربوط به رابط کاربری MIUI 12.5 نشان می‌دهد که احتمالا باید منتظر سه تبلت جدید شیائومی بااسم رمزهای enuma، nabu و elish به بازار باشیم. هر سه اسم رمز به isPad مربوط می‌شوند که نشان می‌دهد برخی از برنامه‌های MIUI با ویژگی‌های برای استفاده در تبلت طراحی شده‌اند. به علاوه نسخه، آلفای برنامه MIUI Home با تنظیمات جدیدی برای دموی پیمایش سیستم در تبلت طراحی شده است.

شیائومی حداقل روی سه تبلت گیمینگ کار می‌کند که به تراشه‌های سری ۸ اسنپدراگون کوالکام مجهز خواهند بود‌. برخورداری از این تراشه‌ها بدین‌معنی است که محصولات جدید شرکت چینی ازنظر سخت‌افزاری در میان تبلت‌های پرچم‌دار قرار خواهند گرفت.

elish/enuma/nabu چیست؟

به نظر می‌رسد اسم رمزهای enuma و elish انواع مختلف یک مدل تبلت هستند که اولی با شماره مدلی که حروف آخر آن K81 است و دیگری با شماره مدلی که حروف آخر آن K81A است، به بازار عرضه خواهند شد. در عین حال ظاهرا اسم رمز nabu خبر از معرفی محصولی متمایز از دو مدل دیگر را می‌دهد که نام مدل آن به حروف K82 ختم می‌شود.به نظر می رسد “Enuma” از تماس های صوتی پشتیبانی می کند در حالی که “elish” و “nabu” پشتیبانی نمی کند ، این نشان می دهد که فقط “enuma” از اتصال تلفن همراه (4G LTE / 5G) پشتیبانی می کند.

نمایشگر احتمالی تبلت های گیمینگ شیائومی

در واقع ، تجزیه و تحلیل فایل های منبع توسط گروه تلگرامی XiaomiUI و Xiaomi tipster kacskrz نشان می دهد که هر سه دستگاه می توانند از نمایشگرهای استاندارد نسبت تصویر 16:10 برخوردار باشند

قدرت چیپست تبلت شیائومی

بر خلاف Mi Pad 4 سه ساله شیائومی که با چیپست میان رده اسنپدراگون کار می کرد ، ظاهراً هر سه تبلت آینده شیائومی از چیپست های سری 8 Qualcomm Snapdragon مجهز خواهند شد که این روزها به ندرت در تبلت های اندروید یافت می شوند. ظاهراً دو عدد از این تبلت ها (“enuma” و “elish”) از سیستم عامل sm8250 کوالکام تغذیه می کنند ، به این معنی که آنها از یکی از اسنپدراگون 865 ، 865+ یا 870 کوالکام استفاده خواهند کرد. تبلت سوم (“nabu”) ساخته شده بر روی پلت فرم sm8150 کوالکام ، که می تواند به این معنی باشد که دارای یکی از اسنپدراگون 855 ، 855+ یا 860 کوالکام است. جدیدترین و بهترین اسنپدراگون 888 کوالکام احتمالاً هیچ یک از تبلت های آینده شیائومی را تأمین نخواهد کرد ، اما دیدن یک تبلت به ندرت اتفاق می افتد. به هر حال با چیپ ست اسنپدراگون درجه یک گل سرسبد ارسال شوید. تنها تبلتی که با اسنپدراگون 855 در سطح بین المللی منتشر شده ، Galaxy Tab S6 سامسونگ است و به همین ترتیب ، تنها تبلت های عرضه شده بین المللی با Snapdragon 865 ، سری Galaxy Tab S7 سامسونگ است.

کیفیت تبلت های گیمینگ

در مورد این سه دستگاه اطلاعات بیشتری برای اشتراک نداریم ، اما اکنون اطمینان داریم که بر اساس شواهدی که تاکنون ارائه داده ایم ، آنها با کیفیت خواهند بود. بازار تبلت های اندرویدی به محصولات با کیفیت بسیار نیاز دارد و تعداد کمی از مارک های فناوری به اندازه شیائومی صدای جنجالی را به جان خریدند. بسته به قیمت و در دسترس بودن بازار ، تبلت های شیائومی می توانند گزینه های مناسبی برای پایه Galaxy Tab S7 و iPad Pro باشند. این واقعیت که این تبلت ها از سخت افزاری سطح بالایی برخوردار هستند امیدوارکننده است ، اما باید منتظر ماند و دید Xiaomi چقدر می تواند MIUI را برای تبلت ها بهینه کند.

 

 

Sara SHARSELL

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *