همه قیمت ها همیشه بروز هستند ، با خیال راحت خرید کنید

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

بهترین بازی های اندروید ۲۰۲۰

بهترین بازی های اندروید ۲۰۲۰

بهترین بازی های اندروید ۲۰۲۰

بهترین بازی های اندروید ۲۰۲۰


 




 

بهترین بازی های اندروید ۲۰۲۰


بازی‌های اندرویدی که در گوگل پلی قابل دانلود هستند تنوع بسیار زیادی دارند و نوع بازی‌ها نیز به طبع آن بسیار زیاد است. در این متن ما سعی کرده‌ایم ترکیبی از بازی‌های متفاوت با سبک‌های گوناگون از قبیل اول شخص، پازلی، استراتژی و … به شما ارائه کنیم. با همراهی ما در این متن بهترین بازی های اندروید ۲۰۲۰ را بشناسید.

۱) پیروزان نبرد: شبگرد (Battle Chasers: Nightwar)

بهترین بازی های اندروید ۲۰۲۰
پیروزان نبرد: شبگرد(Battle Chasers: Nightwar)

یکی از انواع متنوع بهترین بازی های اندروید ، بازی‌های ژاپنی با سبک خاص خود هستند. این بازی‌ها و کارتون‌های شبیه به آن‌ها، که انیمه هم نامیده می‌شوند، برای افراد خاصی جذابیت دارند. اگر شما از بین دوست‌داران انیمه‌ها و یا کتاب‌های کمیک هستید، می توانید حساب ویژه‌ای روی پیروزان نبرد: شبگرد (Battle Chasers: Nightwar) داشته باشید.

این بازی بر مبنای کتاب‌های کمیک طراحی و تولید‌شده است و از این جهت از سایر بازی‌های لیست بهترین بازی های اندروید ۲۰۲۰ متفاوت است.

Gully شخصیت اصلی این بازی است و شما به عنوان پلیر در نقش آن ظاهر می‌شوید تا برای پیدا‌کردن پدر گم‌شده او، اقداماتی انجام دهید. پدر او که آراموس (Aramus) نام دارد، مدت تقریبا زیادی است که کم شده‌است و او در تلاش برای پیداکردن پدر خود است.

پیروزان نبرد: شبگرد، در بین بازی‌های نقش آفرینی قرار دارد و با مبارزات جذاب خود پلیرها را برای ساعت‌های طولانی مشغول می‌کند. اگر تصمیم به انجام این بازی دارید، باید حتما کنار پریز برق باشید! به‌دلیل جذابیت بالای این گیم، شارژ گوشی و حتی شارژ پاوربانک کفاف نخواهد داد!

برای دانلود این بازی، نیاز به پرداخت ۱۰ دلار خواهید داشت، که برای تجربه بازی جذابی مانند این، مبلغ بسیار ناچیزی است.

برای دانلود Battle Chasers: Nightwar از گوگل پلی کلیک کنید.

۲) جی آر آی اس (GRIS)

بهترین بازی های اندروید ۲۰۲۰
GRIS

در متن بهترین بازی‌های موبایلی، بازی دره یادبود را معرفی کردیم. اگر این بازی را تجربه کردید، می‌توانید بازی شبیه به آن، ولی با دنیایی متفاوت را در GRIS تجربه کنید. GRIS گرافیکی شبیه به محیط زیرآب دارد و از این لحاظ جذابیت بیشتری هم حتی به نسبت دره یادبود دارد.

در این گیم، پلیرها در نقش دخترکی هستند که در دنیایی سورئال گرفتارشده است و هیچ چیز، آن‌چه که دیده می‌شود نیست، حتی لباس او که قابلیت‌های خارق‌العاده‌ای به او می‌دهد!

یکی از عوامل متفاوت کننده این بازی با سایر بازی‌های لیست بهترین بازی های اندروید ۲۰۲۰ ، برقراری ارتباط بین پلیر و بازی توسط نشانه‌های خاص است. به عنوان مثال، آموزش‌های ابتدایی بازی، توسط نشانه‌های خاص و ساده به پلیر ارائه می‌شود و به همین دلیل، GRIS می‌تواند توسط هر فردی با هر زبانی بازی شود.

این بازی ۵ دلاری، جزو بازی‌های پازلی است و می‌تواند شما را تا مراحل انتهایی این بازی مشغول کند.

برای دانلود بازی GRIS از گوگل پلی کنید.

۳) راه مرگبار به کانادا (Death Road to Canada)

بهترین بازی های اندروید ۲۰۲۰
راه مرگبار به کانادا(Death Road to Canada)

آخرالزمانی زامبی‌گونه در این بازی به طور کامل توسط پلیر تجربه می‌شود. در این جاست که باید مهارت‌های مبارزه‌ای خود را به نمایش بگذارید. در بین گروهی از دوستان که مسافرتی از فلوریدا به کانادا را در پیش دارید، برنامه عوض می‌شود و سیل عظیمی از زامبی‌ها گریبان‌تان را می‌گیرند. در این راه نفرات زیادی را خواهید دید و با آن‌ها در ارتباط خواهید بود و شهرهای زیبایی را خواهید دید که در آن‌ها باید به مبارزه با زامبی‌ها بپردازید. البته، حواس‌تان باید جمع باشد که در این راه توسط زامبی‌ها گرسنه خورده نشوید.

بازی ۱۰ دلاری راه مرگبار به کانادا خیلی بیشتر از قیمتش برای پلیرها ارزشمند است و با اسلحه‌های متعددی که در دسترس پلیر قرار می‌دهد، راه مرگ زامبی‌ها را فراهم‌تر می‌کند. البته، مرگ پلیر نیز البته در این راه بسیار ممکن است!

گرافیک جذاب این بازی، با وجود سادگی پیکسلی آن، زیبایی خاصی به آن می‌دهد و راه بازی‌کردن را بهتر می‌کند.

برای دانلود بازی راه مرگبار به کانادا از گوگل پلی کلیک کنید.

۴) پوکمون کافه میکس (Pokémon Café Mix)

بهترین بازی های اندروید ۲۰۲۰
پوکمون کافه میکس (Pokémon Café Mix)

بازی پوکمون را در لیست بهترین بازی‌های موبایلی حتما به خاطر دارید. این بازی نیز، به آن گیم شباهت مختصری دارد. Pokémon Café Mix کافه و رستورانی مخصوص برای پوکمون‌هاست و غذاها و نوشیدنی‌هایی را برای آن‌ها آماده می‌کند.

در این بازی پلیرها باید مشتری‌های پوکمونی خود را که با حالتی گرسنه به رستوران آمده‌اند را سیر کنند. این بازی که رایگان است قابلیت گسترش رستوران را به بازی‌کنان می‌دهد و می‌توان با راضی نگه‌داشتن پوکمون‌ها، به کسب درآمد پرداخت و رستوران را گسترش داد. این گیم نیز یکی از بهترین بازی های اندروید ۲۰۲۰ است و ژانر جذابی دارد.

برای دانلود بازی Pokémon Café Mix از گوگل پلی کلیک کنید.

۵) نیروی جنگی مارول (Marvel Strike Force)

بهترین بازی های اندروید ۲۰۲۰
نیروی جنگی مارول(Marvel Strike Force)

اگر به دنیای فیلم‌های ابرقهرمانانه علاقمند باشید، فیلم‌های مارول را حتما دیده‌اید. این فیلم‌ها اکنون به دنیای بازی‌ها نیز رسیده‌اند و می‌توانند در گوشی نیز کنار شما باشند.

نیروهای مارول، در مقابل نیروهای مهاجم به زمین، باید مقاومت حداکثری خود را نشان دهند و از زمین در مقابل آن‌ها محافظت کنند. شما به عنوان پلیر، در نقش نیروهای مارول هستید و از محل زندگی‌مان محافظت می‌کنید.

کل تیم مارول فرمان‌بردار شما هستند و باید بهترین نیروهای این تیم را برای این جنگ آماده کنید. با پیشروی جنگ‌ها، نیروها و ابرقهرمان‌ها تیم خود را ارتقا می‌دهید و راه پیروزی را برای خود مسطح‌تر می‌کنید.

برای دانلود بازی نیروی جنگی مارول از گوگل پلی کلیک کنید.

۶) مسابقه ماشینی واقعی ۳ (Real Racing 3)

بهترین بازی های اندروید ۲۰۲۰
مسابقه ماشینی واقعی ۳ (Real Racing 3)

برای افراد علاقمند به بازی‌های ماشینی بازی مسابقه ماشینی واقعی ۳ در لیست بهترین بازی های اندروید ۲۰۲۰ جایگاه ویژه‌ای دارد.

دقیقا مانند اسم بازی، این گیم بسیار واقع‌گرایانه طراحی شده است و می‌تواند بهترین تجربه مسابقه را برای شما فراهم کند. این گیم با وجود رایگان بودن، با داشتن تبلیغاتی در داخل بازی، قابل بازی است.

مسابقه ماشینی واقعی ۳ در بین بازی‌های مولتی‌پلیر، جزو بهترین‌هاست و می‌تواند با قابلیت Cross Platform، بستری را برای چالش‌های رانندگی بین دستگاه‌های مختلف موبایلی از قبیل اندروید و آیفون فراهم کند.

برای دانلود مسابقه ماشینی واقعی ۳ از گوگل پلی کلیک کنید.

۷) جزیره پنگوئن(Penguin Isle)

بهترین بازی های اندروید ۲۰۲۰
جزیره پنگوئن(Penguin Isle)

پنگوئن‌ها یکی از زیباترین موجودات روی زمین هستند و همین زیبایی و جذابیت باعث می‌شود همه ما علاقمند به داشتن آن‌ها باشیم، در حالی که این کار ممکن نیست. با این بازی می‌توان به آرزوی دیرینه انسان دست یافت!

شما به عنوان پلیر بازی، می‌توانید این بازی را به عنوان یکی از بهترین بازی های اندروید آگوست در گوشی خود داشته باشید و به زندگی پنگوئن‌های خود برسید. پنگوئن‌ها را نگه دارید، بزرگ کنید، از بچه‌های آن‌ها نگهداری کنید و به آن‌ها غذا دهید.

این گیم علاوه بر ممکن‌کردن نگهداری از پنگوئن‌ها، با پخش موسیقی‌های آرام‌بخش و زیبا می‌تواند استرس‌های زندگی را کمتر از حالت عادی کند و در بین بهترین بازی های اندروید ۲۰۲۰ جایی برای خود داشته باشد. در نهایت، برای خلاص‌شدن از درگیری‌های ذهنی، می‌توانید روی جزیره پنگوئن حساب باز کنید.

برای دانلود بازی جزیره پنگوئن از گوگل پلی کلیک کنید.

۸) داستان‌های اتاق کوچک: معمای شهر (Tiny Room Stories: Town Mystery)

بهترین بازی های اندروید ۲۰۲۰
داستان‌های اتاق کوچک: معمای شهر(Tiny Room Stories: Town Mystery)

خودتان را کارآگاهی فرض کنید که با شهری روبرو می‌شود که به‌طور فجیعی خلوت است، چه کار باید بکنید؟ این جاست که این بازی شما را به چالش می‌کشد.

در بازی داستان‌های اتاق کوچک: معمای شهر، در نقش کارآگاهی ظاهر می‌شوید که به شهر پدرش باز می‌گردد و با شهری خلوت روبرو می‌شود. با شمّ کارآگاهی خود باید معماهای پازلی گیم را حل کنید و بدانید که چه مشکلی در شهر پیش آمده است. در این بازی با معماها و اتاق‌های فراری روبرو می‌شوید که باید با حل آن‌ها و فرار از آن‌ها، راز شهر را پیدا کنید.

گرافیک سه‌بعدی و جذاب این بازی و داستان آن، داستان‌های اتاق کوچک: معمای شهر را در لیست بهترین بازی های اندروید ۲۰۲۰ قرار می‌دهد.

برای دانلود بازی داستان‌های اتاق کوچک: معمای شهر از گوگل پلی کلیک کنید.

۹) کلش رویال (Clash Royale)

بهترین بازی های اندروید ۲۰۲۰
کلش رویال(Clash Royale)

یکی از بازی‌های معروف و سرگرم‌کننده‌ای که در لیست بهترین بازی های اندروید ۲۰۲۰ قرار می‌گیرد، بازی نام آشنای کلش رویال است. این گیم که ساخته استودیو بازی‌سازی سوپرسل است، جدیدا تصمیم به تغییرات بزرگی در بازی خود دارد.

اگر بخواهیم این بازی را به‌طور خلاصه توضیح دهیم، باید به استفاده از سرباز‌هایی که به شکل کارت هستند برای پیروزی در مقابل حریفان اشاره کنیم. کلش رویال در آپدیت ماه آگوست خود تصمیم دارد جنگ‌های قبیله‌ای گسترده‌ای را به بازی بیاورد. به طور ساده‌تر، جنگ‌های قبیله‌ای این بازی بهبود می‌یابد و جذابیت آن‌ها نیز افزایش می‌یابد.

برای دانلود کلش رویال از گوگل پلی کلیک کنید.

۱۰) تروپیکو (Tropico)

بهترین بازی های اندروید ۲۰۲۰
تروپیکو(Tropico)

یافتن بازی غیر از بازی‌های عادی موبایلی در بین بهترین بازی های اندروید ۲۰۲۰ ، عملا کار ساده‌ای نیست. البته اگر چنین بازی پیدا کنید، می‌توانید برای ساعت‌هاس طولانی مشغول شوید. بازی تروپیکو یکی از این بازی‌هاست و می‌تواند با ساخت مطلوب خود، کاربران اندرویدی را مشغول کند.

در این بازی باید در دریای کارائیب به توسعه کسب‌وکار خود بپردازید و قبیله خود را پرورش دهید. ترکیب مدرنیته و صنعت در این بازی به‌طور بسیار ایده‌آل انجام شده است. اگر به بازی‌های استراتژی علاقمند هستید ولی نمی‌خواهید خیلی دقت ویژه‌ای روی آن داشته باشید، تروپیکو گزینه مطلوبی برای شماست.

به عنوان رئیس قوم خود، می‌توانید استراتژی‌های متفاوتی مانند دیکتاتوری و سوسیالیسم را اعمال کنید و قوم خود را به سمت خود هدایت کنید.

برای تجربه این بازی در اندروید ۱۲ دلار باید پرداخت کنید. ولی باید بگوییم که ۱۲ دلار برای بازی با این جذابیت مبلغ بسیار کمی است.

برای دانلود بازی تروپیکو از گوگل پلی کلیک کنید.

شارسل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *